Preikestolen

4 juni 2022 - Ølensvåg, Noorwegen

Eindelijk na een hele dag regen en LG dag zwaar bewolkt vandaag metmi stralend weer om 7 uur al de berg op.

Mens, sommige stukken zo steil! En ook nog glad na de regen,  maar na 1 uur en 45 minuten boven.

Wat een beloning, wat een grandioos mooi uitzicht, wat een belevenis!

We waren mooi op tijd, geen file wandelen naar boven. Op de Preikestolen lekker koffie gedronken van ons eigen espresso apparaat, zo heerlijk deze koffie.

Foto's gemaakt, Oeli met drone vliegen en toen weer naar beneden, toen was het wel file wandelen naar boven!

Terug bij camper vertrokken ri Ōlesvāgen, camperplaats.

Prachtige tocht erheen met een  veerboot ertussen......super, de E39 gaat gewoon door met de boot. Mooie uitzichten over fjorden en dalen en hoge bergen, woeste omgeving, prachtig dus.

Mooie camperplaats via Park4night, heeft echt mooie plekken! Morgen verder naar Odda, moet daar erg mooi zijn met volgende uitdaging: een soort van trollentong beklimmen die overhangt......

Nu luieren in de zon en genieten van stralend weer!

1. Afke Reitsma:
    4 juni 2022
    Prachtig, wat weer een mooi reis avontuur. Genieten dus ! Groetjes vanaf een prachtig maar winderig Terschelling. Marten en Afke
  2. Sandra:
    4 juni 2022
    Ja, wat een mooie fotos! Wij krijgen er op deze manier ook heel veel zin in! Liefs, Sandra
  3. Alexandra:
    6 juni 2022