Zeilen

22 augustus 2017 - Joure, Nederland

Ja en dan zitten we op de boot en genieten nog even van een paar dagen zeilen. Het is prachtig weer en dus volop genieten!! We zijn niet ver van huis , we zeilen op het Snekermeer en op de Goingarypster Poelen, maar dat geeft niets, is hier erg rustig en mooi. We liggen nu in Joure en hebben net een ballon op zien stijgen.......wat een spannend gedoe, voordat die de lucht in kan hangt half Joure aan de mand om hem op zijn plaats te houden........In Sneek komen morgen Marian en Eddy uit Zeeland een paar dagen in ons huis en gaan donderdag een dagje met ons varen, erg leuk allemaal. Marian is mijn nicht ,dochter van ome Joop. Vrijdag komt de boot op de wal en gaan we die winterklaar maken, zondag komen de kinderen thuis om afscheid te nemen, maandag bussie inpakken en dinsdag op reis...... Eerst naar Limburg en dan zien we wel verder, op 4 september moeten we in Interlaken zijn. Nog veel te doen, maar het vertrek komt steeds dichterbij!

1. Marjet:
    22 augustus 2017
    Wat zit Oelie in een lekkere zak

Mooie voortent
  2. Tjitske:
    27 augustus 2017
    Een goede reis alvast en heel veel plezier! Geniet ervan.
  3. Age Kamstra:
    28 augustus 2017
    Veel plezier, goede en veilige reis en sportief succes in Zwitserland !
  4. Amber:
    28 augustus 2017
    Lieve pake en beppe veel plezier morgen met de reis. Kus Amber
  5. Iris:
    28 augustus 2017
    Lieve pake en beppe, veel succes! ik hoop dat jullie veel plezier hebben de drie maanden met de bus. Kus Iris.
  6. Lazine:
    29 augustus 2017
    Petra en Oelie een hele fijne, mooie reis toegewenst!
    Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto´s!
  7. Lazine:
    29 augustus 2017
    Petra en Oeli een hele fijne, mooie reis toegewenst!
    Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto´s!