Voorbereidingen

30 juni 2017 - Sneek, Nederland

Ja , we zijn weer bezig!!!

We zijn druk met de voorbereidingen voor onze volgende trip.

We gaan rond de 29e augustus ri Zwitserland waar van 4 sept. tot 11 sept. op een camping staan in Interlaken. Oeli gaat daar op de 9e september de Jungfrau Marathon lopen .........bij de berg op dus........Samen met zijn loopmaat Bert uit IJlst.Ik doe het een stuk makkelijker.....ik ga met het treintje de berg op....lekker relaxt! Oeli heeft afgelopen zaterdag de Sneker Marathon gelopen in 3.30 uur en was daarmee 1e van de mannen 60+..!! Kreeg dus een vette "gouden" medaille !

We hebben vakantie van 19 augustus t/m 31 augustus en daarna beginnen onze opgespaarde uren voor 3 maanden!     We gaan eerst een weekje zeilen en daarna de boot "winter klaar maken", de boot komt dan al op de wal.Dan het bussie inpakken en wegwezen!

We gaan na Interlaken richting Zuid-Frankrijk en dan eigenlijk gewoon direct door naar Spanje, en na genoten te hebben van de oostelijke helft van Spanje naar Portugal en dan na Portugal via de westelijke helft van Spanje weer omhoog. En dan rechtstreeks door Frankrijk en België weer naar Nederland. We hopen in de laatste week van november weer thuis te zijn.........

Tot zover het eerste bericht van ons. Hopelijk gaan jullie net zo genieten van mijn verhalen als wij van in het echie!