Verandering........

16 december 2018

Tja, het wordt even anders dan eerst de bedoeling was......  Er zijn er 2 terug gekeerd naar Nederland en zat men met de handen in het haar daar ginder..... Nu werd er aan de mensen gevraagd die op de 30e december gaan vertrekken of die ook eerder konden. Nou .....niemand ....behalve Oeli...... Oeli gaat nu de 27e vertrekken naar Curacao en aangezien ik mijn eigen ticket toch zelf moet regelen, ga ik of de 8e of de 9e januari.......dat scheelt meer dan €300!!!!!  Wel jammer dat we nu niet tegelijk kunnen, maar ach , dan is Oeli al wat ingeburgerd .....

Oeli wordt daar opgevangen door de 3 dames die daar nog wel zijn , dus dat komt wel goed. Alleen reizen is wat minder , maar ook dat kunnen we aan!

Dit jaar verstuur ik geen Kerts/Nieuwjaar kaarten maar wensen we jullie allemaal langs deze weg Fijne Kertsdagen en voor allen een heel gezond en vrolijk 2019!!!!

Ons Papiamento gaat steeds wat makkelijker en ik ben benieuwd hoe dat straks wordt ontvangen......Vooral de oudere mensen zullen dat waarderen , net zoals de ouderen hier in Friesland als je Fries met hen kan praten! We zouden eerst alleen met handbagage reizen, maar dat plan hebben we moeten laten varen.......past er toch allemaal niet in.....dus de backpack rugzak gaat mee met onze extra's zoals oa de snorkelmaskers, flippers, handwerk benodigdheden........Nou , zijn jullie weer even op de hoogte en ik hou jullie ook op de hoogte .......

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nelleke C:
    16 december 2018
    Ach dushi... Het komt allemaal weer goed. En goede kerst samen en dan goede reis voor allebei..
  2. Margreet:
    16 december 2018
    Spannend! Komt al dichterbij! Fijne dagen nog met oeli in snits en succes met de voorbereidingen!
  3. Liesbeth:
    17 december 2018
    Mutsen breien aan 't strand op Curaçao 😁. Fantastisch vooruitzicht😆
  4. Afke Reitsma:
    18 december 2018
    In ieder geval zijn jullie met kerst nog samen. Daarna duurt het niet zo lang meer en wie weet komt Oeli jou ophalen van het vliegveld. Hoe leuk is dat! Fijne dagen nog en ik ben nu al benieuwd Nasr jullie avonturen op Curacao🌴🌞😘
  5. Nynke:
    20 december 2018
    Leuk om jullie zo nu en dan te volgen! Dus voor Oeli geen Sneek op’e strún, maar op’e strún in Curacao😄.
  6. Annelies:
    20 december 2018
    Zo benieuwd naar jullie avonturen op Curaçao .....zal jullie dan ook op de voet volgen! Liefs Annelies