Eindelijk De Marathon

10 september 2017 - Unterseen, Zwitserland

Wat een pracht wereld hier bij Interlaken. Dinsdag met de mountainbike het eerste gedeelte van de marathon gefietst, super mooie route en goed te doen! Toen kwamen we bij de muur van Wengen en dat is een 3 km lang stuk steil omhoog naar Wengen, dus niet te draven maar alleen te beklimmen! 1 km gedaan en toen genoeg en weer terug.

Woensdag een heeeel gezellige dag met Alma en Osi gehad, ze haalden ons met de auto op en toen eerst te lunchen in Spiez aan de Thunersee. Ja ........en toen met hen naar Biel/Bienne , want Osi wilde daar een auto kopen......... Dus naar Biel en ja hoor, een auto gekocht........terug naar Interlaken en door naar David en Tanja, jemig ,wat een schitterend huis aan de Brienzersee! Na een gezellig samen zijn terug naar de camping.

Donderdag kwam Bert bij ons, tentje op gezet en een erg gezellige avond gehad.

Vrijdag startkaarten gehaald en sfeer opgesnoven van de spanning voor morgen, er doen zo'n 4000 mensen mee. Hier zijn veel Hollanders bij, vlgs de leiding 1/3 gedeelte Hollanders!! 's Middags met de Volvo van Bert naar Trümmelbach geweest waar 10 watervallen in een berg stromen, was heel indrukwekkend! Lekker ontspannen en stralend mooi weer!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl