Mooi Spanje

25 september 2017

Na het debacle in Barcelona, verder ziudwaards.

Eerst Cullera onder Valencia, prachtig aan de zee gelegen. Via prachtige omgeving gereden en veel rijstvelden gezien, met speciale rijstteelt voor Paella. Ook heel, heel veel sinaasappelbomen vol met vruchten.........Valencia is de sinaasappeltuin van Spanje! De camping was weer goed en 3 min.van het strand gelegen...... Wel heel veel hoge flatgebouwen aan de Spaanse Costa's, erg jammer........Kasteel van Cullera bekeken , na weer een wandeling die de mist in ging......hebben we deze keer patent op blijkbaar.....hoewel we er voor gewaarschuwd waren......slechte of ineens geen wegbewijzering meer........maar na enkele halsbrekende toeren toch op de goede weg gekomen naar het Castello  en in het Castello.......ja,ja een tentoonstelling over Anne Frank...........de terug via andere mooie weg met allemaal kapelletjes waarin lijdensverhaal van Jezus werd verteld..

Ook de vuurtoren bezocht, maar de palmboom er naast was hoger dan de vuurtoren! Oeli geprobeerd te suppen.....lukte niet...te hoge golven en dus veel te veel deining voor ons nog lang niet volleerde suppers.........

Nu zijn we dan nog een stuk zuidelijker in Pilar de la Horadada, onder Alicante. Prachtige camping met zeer ruim bemeten plekken en voor de zon afgschermd met doeken......top, want het is wel 30 gr!!

Woensdag richting Granada en daar de Sierra Nevada bezoeken en het Alahambra......

We zijn gezond en voelen ons erg happy in dit land en vooral het klimaat, tot bedtijd buiten zitten en maar genieten, heerlijk!

Bedankt voor alle lieve berichtjes , erg fijn dat jullie zo mee genieten!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sandra:
    25 september 2017
    Haha, nou, jullie worden sterren in doolhoven doorlopen! Geniet van het zonnetje en de warmte! En verdwaal niet te erg.
  2. Afke Reitsma:
    26 september 2017
    Gelukkig dat het goed gaat met jullie! En ja, af en toe verdwalen, dat houd je scherp. Wie weet op wat voor mooie locaties je dan soms komt en als het goed afloopt heb je ook nog spannende verhalen, toch!😃 Veel plezier maar weer en tot horens😊
  3. Marjet:
    lekker genieten jullie
  4. Iris:
    26 september 2017
    Weer heele mooie foto's. Zoals altijd!!!
    Ik hele mooie cijsijv.
  5. Nelleke C:
    30 september 2017
    Zo ik ben weer bij. Alle avonturen gelezen, wat leuk geschreven, en die prachtige foto's erbij. Leuk document voor jullie zelf..
    Machtige reis weer. nou ik zet mezelf nog op de maiing list. Goede reis verder