Interlaken

4 september 2017 - Unterseen, Zwitserland

r

Na een kleine week onderweg zijn we vandaag in Interlaken aan gekomen. Prachtige camping met een daalders plekje. Deze week eerst naar Zuid Limburg geweest in Camerig , vlakbij Epen, erg leuke camping. Daar een prachtige fietstocht gemaakt, heuvel op heuvel af....... vermoeiend voor vlakke paden fietsende Friezen..... Daarna 2 nachten in Zuid Duitsland gestaan in Riegel, ook hier fietstocht gemaakt in schitterende omgeving. Daarna naar de Zwitserse Jura en in Le Lingiéres 2 nachten en daar pittige bergwandeling gemaakt! Oeli daar vandaag nog hard gelopen bij de berg op....... ging goed, pittige training. Vandaag dus in Unterseen bij Interlaken gekomen en hier blijven we een week. Donderdag komt Bert en vrijdag staat in het teken van startnummers halen en voorbreiden Marathon. Zaterdag om 8.30 uur is de start en daar kunnen we lopend heen! Tot die tijd gaan we o.a. morgen fietsen naar Lauterbrunnen en vandaar wandelen naar Wengen en dan weer terug.......is een stuk van de marathon. Woensdag gaan we een dag met Alma en Osi doorbrengen, o.a. op bezoek bij hun zoon David en vrouw Tanja die 12 aug. vader en  moeder zijn geworden van een zoon, zo leuk om hen dan weer te zien en een dag met elkaar door te brengen. We vermaken ons dus prima, het weer kan beter, vandaag rond de 20 gr.maar we hebben ook 14 gr.gehad.......en 's nachts 5gr! Tot na de Marathon!

1. Sandra:
    4 september 2017
    Tjee, lekker druk geweest dus met leuke sportieve dingen! Straks heeft Oeli geen puf meer om te rennen!:).
  2. Iris:
    4 september 2017
    Wat druk zeg. Mooie foto's. Mooi uitzicht. Ook mooi verhaal. Mijn eerste schooldag was heeeeel leuk de nieuwe meester is mijn lievelings meester. Na ÉÉN dag al. Kus Iris
  3. Nelleke:
    4 september 2017
    Al weer veel kilometers gemaakt . Nu eerst maar wat uitrusten en genieten en dan de berg op veel succes met lopen Oeli!
  4. Age Kamstra:
    Oeli : succes !!
  5. Mentje elema:
    5 september 2017
    Geniet ze'het lijkt me allemaal even leuk.Het is hier donker weer. Oeli succes.groetjes Petra.
  6. Pytsje:
    8 september 2017
    Wat een sportieve familie.!!
    Bergen beklimmen, wandelen, de marathon in Interlaken lopen ....
    Oeli...succes !!!
    We zijn in Duitstand. Bij KOBLENZ met de caravan Nog even nazomeren voor 10 dagen. Liever groetjes
  7. Wilma:
    8 september 2017
    Oeli succes morgen!
    En nog een hele mooie vakantie!!
    Groetjes Wilma
  8. Tynke:
    9 september 2017
    Veel succes vandaag Oeli!
  9. Pytsje:
    11 september 2017
    Wat een geweldige prestatie !! Toppie.
    En nu lekker genieten van Julie vakantie.
    Groet, Pytsje